Vacature: Medewerker salarisadministratie 

Omschrijving 

Onze HR-organisatie is gespecialiseerd in het werven, selecteren, opleiden en uitzenden van personeel in de transport, productie en de schoonmaakbranche. Wij hebben meerdere merknamen zoals 1ToDrive, 24/7 Chauffeursdiensten en 365 Cleanit. We zijn gevestigd in Nederland, België, Duitsland, Polen, Roemenië en Litouwen. Onze Backoffice is werkzaam vanuit ons mooie hippe kantoor in Son. Op deze afdeling houden wij ons bezig met de administratieve ondersteuning van onze labels, 24/7 Chauffeursdiensten, 1ToDrive en 365 Cleanit.

We moeten de functie een naam geven, maar noem jezelf wat je leuk vindt. Je komt te werken in een klein team op onze vestiging in Son, maar wel binnen een grote, platte en professionele organisatie. Iedereen is bij ons bedrijf gelijk, of je nu de directeur nodig hebt, iemand van de (financiële) administratie of een collega van marketing. Je kunt iedereen direct benaderen.

Op vrijdagmiddag bestellen we broodjes, de directie zit tussen de collega’s en er worden regelmatig leuke activiteiten georganiseerd.

Deel zelf je dag in: eigen initiatief en meedenken is een must. Ons bedrijf is informeel, dus laat je pak thuis en trek je spijkerbroek aan. Collega Geert: ‘Bij ons heb je de vrijheid om zelf je dag leuk te maken’.

Werkzaamheden 

Samen met je collega’s verzorg je alle werkzaamheden die te maken hebben met de salarisadministratie van onze uitzendkrachten en de facturatie naar de klanten.

Na een uitgebreide inwerkperiode kun je lekker zelf aan de slag. Jij zorgt ervoor dat alle medewerkers tijdig en over het juiste salaris kunnen beschikken. Je verwerkt binnenkomende uren vanuit de mail en digitale urenportals, je controleert en verwerkt bijzonderheden zodat de medewerkers op de juiste manier hun betaling ontvangen. Je behandelt alle binnenkomende verzoeken en vragen van zowel medewerkers als klanten (per mail of telefoon). Je hebt veel telefonisch contact met klanten en uitzendkrachten. Bijvoorbeeld over de CAO, zwangerschapsverlof of betalingen. 

Het is belangrijk dat je goed prioriteiten kunt stellen en snel kunt schakelen. Vaak zijn de werkzaamheden ad hoc. Ook verwerk je, samen met collega’s, binnen gekomen aanmeldingen van nieuwe medewerkers. Daar komen uiteraard de nodige administratieve taken om de hoek kijken zoals het vullen van het softwaresysteem en het genereren van documenten zoals de uitzendovereenkomst. Daarnaast is collegialiteit heel belangrijk, je helpt en je biedt administratieve ondersteuning aan ten behoeve van onze vestigingen. 

Ook ben je ‘vliegende kiep’ en ondersteun je je collega’s van de BackOffice daar waar het nodig is en zij jou uiteraard! Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en gaat pas naar huis als alles af is en klaar staat om onze medewerkers te kunnen betalen. Zij krijgen élke week netjes en op tijd betaald!

We bieden je

  • Salarisindicatie tussen de € 1.700,- en € 2.400,- bruto per maand, afhankelijk van opleiding en ervaring. 
  • 39 vakantiedagen, of kies voor meer loon en laat 6,5 dag uitbetalen.
  • Een collectieve zorgverzekering bij CZ of VGZ. 
  • Reiskostenvergoeding voor woon-werkverkeer
  • Bonusregeling = 13e maand. Natuurlijk afhankelijk van functioneren en bedrijfsresultaat.
  • Pensioenregeling 
  • Reiskostenvergoeding
  • Bij een contract voor onbepaalde tijd een auto van de zaak!
  • Contract voor 12 maanden. Zijn we tevreden: contract voor onbepaalde tijd. 
  • Een laptop

We vragen

  • Een relevante afgeronde (MBO) opleiding. Een afgeronde PDL-opleiding is een pré.
  • Ervaring in de uitzendbranche is een pré, maar geen harde eis. 
  • Je bent collegiaal en je kunt goed in team verband werken maar ook lekker zelfstandig aan de slag gaan.
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
  • Je werkt uiterst secuur.
  • Je werkt moeiteloos met moderne softwareapplicaties waaronder MS Office.
  • Werken met deadlines is jou niet vreemd.
  • Enige ervaring met salarisverwerking en het programma Nocore Flex is een pré.
  • Fulltime beschikbaar (40 uur), 32 uur is bespreekbaar.
  • Je werkt hard en zet je schouders eronder, maar op vakantie gaan doe je ook graag met de vele vrije dagen binnen handbereik!


Heb je interesse? 

Maak van deze vacature jouw nieuwe baan en stuur ons je cv en motivatie! Zien wij raakvlakken? Dan nodigen wij je uit voor een eerste kennismaking. Bevalt dat van beide kanten, dan volgt er een tweede gesprek. Is er vervolgens een match?! Dan doen we jou een voorstel en kun je bij ons aan de slag! 

Heb je vragen? Eline of Anouska staan je graag te woord.

Adres

Ekkersrijt 7025
5692 HB Son

 Bel naar

0499 - 470 490